رنگ مناسب لباس فرماليته عروسي

۳۵ بازديد ۱ نظر

به دليل اينكه رنگ سفيد در داخل عكس گم خواهد شد و شما خيلي مورد توجه نخواهيد بود. اما اگر از رنگ‌هاي تند و جذاب مثل قرمز، سبز، آبي، سرخابي، زرد، نارنجي و ... استفاده كنيد ،اولين چيزي كه در عكس‌ها به چشم خواهد آمد شما خواهيد بود.

بسياري از عروس خانم‌ها ترجيح مي‌دهند كه در روز فرماليته همان لباس عروس اصلي يا نسخه كاملا مشابه آن را بپوشيند. البته اين ايده خوبي است؛ اما ريسك و هزينه بيشتري دارد. در درجه اول به اين فكر كنيد كه در روز طولاني و شلوغ فرماليته و در فضاي طبيعت، چطور قرار است از لباس عروس ارزشمند خود به‌طور كامل محافظت كرده تا در روز عروسي نيز بتوانيد آن را بپوشيد. از سويي اگر بخواهيد نسخه دومي از لباس عروس خود داشته باشيد؛ آيا با هزينه‌ها آن كنار خواهيد آمد؟ البته امكان اجاره لباس عروس با هزينه كمتر نيز وجود دارد؛ اما مسئوليت نگهداري از آن نيز در فضاي باز و در روز فرماليته كم نيست. بنابراين اگر درباره پاسخ اين دو سوال ترديد داريد؛ احتمالا بهتر است براي روز فرماليته، يك لباس متفاوت را انتخاب كنيد. فراموش نكنيد كه در روز عروسي، مي‌توانيد با لباس عروس خود به اندازه كافي تصاوير يادگاري داشته باشيد؛ چراكه داشتن روز فرماليته به معناي نداشتن عكاس و فيلم‌بردار در روز عروسي نيست.
از سويي حتي اگر بخواهيد لباس عروس خود يا نمونه مشابه آن را در روز فرماليته همراه داشته باشيد؛ داشتن يك يا دو دست لباس متفاوت براي ثبت تصاوير متنوع‌تر در اين روز را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. به اين فكر كنيد كه احتمالا در طول سال‌هاي زندگي، كمتر فرصتي مانند اين روز براي ثبت تصاوير خاص و زيبا از خود و همسرتان در فضايي رمانتيك خواهيد يافت.
در نهايت اگر بخواهيد به اين توصيه عمل كنيد؛ انتخاب لباس فرماليته رنگي مي‌تواند چهره و ظاهري كاملا متفاوت از شما را به نمايش بگذارد.

براي خريد لباس فرماليته عروس كليك كنيد

 

مقررات  آتلیه ها معمولاً مربوط به زمینه‌های مختلفی از جمله حفظ حریم خصوصی، حق تصاویر، مسئولیت‌های قراردادی، و رفع مسئولیت‌های حقوقی می‌شوند. ممکن است برخی قوانین به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی مشتریان اشاره داشته باشند، به‌طوری‌که آتلیه موظف به حفظ و محافظت از اطلاعات شخصی مشتریان خود باشد و اجازه استفاده یا انتشار این اطلاعات را نداشته باشد مگر با موافقت صریح آنان. تحقیق در مورد بهترین آتلیه عروس شمال تهران احتمال بیشتری برای ارايه خدمات متنوع تر و با کیفیت و همچنین اگاهی به قوانین  را فراهم می کند

 همچنین، ممکن است قوانین مربوط به قراردادها، پرداخت‌ها، و شرایط خدمات ارائه شده نیز وارد عرصه شود تا حقوق و وظایف هر دو طرف، یعنی آتلیه و مشتری، مشخص شود. این قوانین و مقررات ممکن است در هر کشور یا منطقه متفاوت باشند، بنابراین مشاوره با وکیل یا مشاور حقوقی محلی می‌تواند بهترین راهنمایی را در این زمینه ارائه دهد..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.