لباس عروس را چگونه بپوشيم؟

۲۹ بازديد ۰ نظر

 -تميز بودن لباس عروس را چك كنيد

چنانچه لباس عروس خود را اجاره ميكنيد، حتما يك هفته قبل به مزون مراجعه كنيد و لباس را پرو كنيد تا از تميز بودن آن اطمينان حاصل نماييد. اگر لباس خود را خريده ايد، از چند روز قبل آن را در كاوري قرار دهيد تا كثيف نشود و اطرافينتان آن را نبينند.
اما مشكل اين است كه وقتي آن را از كاور خارج مي كنيد چند چين در آن ظاهر مي شود.
چگونه آن را حل كنيم؟
۲ يا ۳ روز قبل، لباس عروس خود را از كاور بيرون بياوريد و به اندازه كافي در حمام طوري آويزان كنيد تا روي زمين كشيده نشود. رطوبت محيط به تدريج لباس شما را صاف مي كند. البته اگر لباس را در حمام آويزان ميكنيد مراقب باشيد كه خيس نشود.
اگر امكان آويزان كردن لباس عروس در حمام را نداريد، اتاق ديگري را انتخاب كنيد كه نه خيلي بزرگ باشد و نه بدون رطوبت. مقداري آب را گرم كنيد و آن را در ظرفي ريخته و در اتاق. دربسته اي كه لباس خود را آويزان كرده ايد قرار دهيد. بخار قسمت هاي مچاله شده و چين خورده را صاف مي كند.
* ظرف آب را مستقيما زير لباس نگذاريد. همين كه نزديك لباس در محيط باشد كافيست.
-لباس خود را بپوشيدروز عروسي، بعد از آرايش، لباس خود را بپوشيد. حداقل ۱۵ دقيقه براي پوشيدن لباس تان وقت بگذاريد. مطمئن شويد كه دستانتان براي پوشيدن لباس تميز باشد. همچنين تمامي جواهرات و اكسسوري هاي لازم را برداريد.
پيش از پوشيدن لباس عروس، كفش يا كتوني عروسي تان را بپوشيد. چنانچه لباس زير هم به تن ميكنيد چك كنيد تا درست پوشيده باشيد و قسمتي از آن پيچ نخورده باشد كه زير لباس اذيتتان كند. همچنين پيش از پوشيدن لباس، به سرويس بهداشتي برويد تا زمان رفتن به سرويس بعدي را به تاخير بيندازيد. شما براي رفتن به سرويس بعد از پوشيدن لباس نياز به كمك يك نفر ديگر هم نيز داريد.
بهتر است لباس عروسي تان را از پايين بپوشيد. معمولا عروس خانم ها بعد از ميكاپ شان، لباس عروس را ميپوشند. سپس شنيون كار موي عروس خانم ها را درست ميكند و تور يا ريسه سر را در جاي مناسب قرار مي دهد.
شما مي توانيد روز عروسي تان يك روبند پارچه همراه خود داشته باشيد تا از لباس در برابر آرايش و گيره هايي كه شنيون كار براي مدل مويتان استفاده ميكند محافظت كند.-جزئيات مهمبند پشت لباس عروس به شما قدرت بيشتري براي سفت كردن نيم تنه را مي دهد. هميشه با سفت كردن بند ها از كمر شروع كنيد و سپس بقيه قسمت نيم تنه را ببنديد. مراحل را ادامه دهيد. از همان ابتدا سعي نكنيد تا حد ممكن سفت ببنديد چرا كه خطر آسيب رساندن به خود را داريد. بعد از ۳۰ دقيقه كه پارچه لباس گرم شد مي توانيد لباستان را تنگ تر كنيد.
البته شما براي پوشيدن لباس عروس حداقل به يك همراه نياز داريد تا بند هاي پشت لباس را ببندد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.